Avgiften höjs med 5% nästa år
Månadsavgiften kommer att höjas med 5% nästa år.På 10 år har vi inte gjort någon höjning på vår medlemsavgift i vår fina förening, däremot en sänkning 2015 med 10%, trots
Månadsavgiften kommer att höjas med 5% nästa år.På 10 år har vi inte gjort någon höjning på vår medlemsavgift i vår fina förening, däremot en sänkning 2015 med 10%, trots
Från och med 1 december kommer Gymmet att vara öppet för träning för alla mellan kl.17-22 samt helger mellan kl.8-22. Detta för att det är stort tryck på tider samt
Extra Årsstämma hålls i vår Samlingslokal i 29:an den 18 november kl.18.00-19.00 Motion som kommer upp: Välkomna! HälsningarStyrelsen
Nu har spiskåporna kommit (ej Franke Tender)! Ni som har beställt spiskåpor hämtar dem i Samlingslokalen, på vänster sida om 29:an, under helgen den 1-2 november mellan kl.10-12. Mer info
Nu har vi en ny leverantör för våra hissar, Kone. Vi har även satt in nytt larm. Om fel uppstår når ni dem lätt genom att ringa. Numret står både
Vi har nu fått in tillräckligt med information från de boende och har påbörjat upphandlingsprocessen för arbetet med besiktning, byte av fläktkåpor samt konvertering av kolfilterfläktar. När upphandlingen är klar
Balco har varit här och påbörjat steg 2 som innebär: Det kvarstår några delar. Detta kommer att åtgärdas: Så se till att ni som anmält fel och felet inte är åtgärdat är
Balco kommer på onsdag nästa vecka 10/8 för att åtgärda steg 2: Så se till att ni som anmält fel är tillgängliga hemma då! Det är många som har anmält fel så
Hoppas att det går bra med sorteringen av matavfall i de gröna påsarna! Vi kommer från och med denna vecka att lägga ut rullar med de gröna matavfallspåsarna i vår
I dag är det sista dagen att lämna in Intresseanmälan gällande åtgärdsplan OVK- obligatorisk ventilationskontroll! Vi har fått underkänt och måste åtgärda detta under året-byta fläktar som ej passar vårt